Konkurs Wiedzy o Historii Realu Madryt

07.01.2016 | Daniel Mańczak


1. ORGANIZATOR I CZAS TRWANIA KONKURSU

1.1. Organizatorem Konkursu Wiedzy o Historii Realu Madryt, zwanego dalej ,,Konkursem”, jest Águila Blanca – Polskie Stowarzyszenie Kibiców Realu Madryt z siedzibą w Osiek, ul. Różana 3, 59-300 Lubin zwana dalej ,,Organizatorem’’.

1.2. Konkurs rozpocznie się w dniu 08.01.2016r

1.3. Zamknięcie Konkursu oraz jego rozstrzygnięcie nastąpi w dniu podczas XX Oficjalnego Zlotu Kibiców Realu Madryt w dniu 02.04.2016r. lub 03.04.2016r. (w zależności od daty rozgrywania meczu FC Barcelona – Real Madryt)


2. WARUNKI UCZESTNICTWA

2.1. Uczestnikiem Konkursu może być osoba będąca członkiem Stowarzyszenia Aguila Blanca z aktualną opłaconą składką na rok 2016 (zwanym dalej „Uczestnik”).

2.2. Z udziału w Konkursie wyłączeni są członkowie zarządu Aguila Blanca oraz Komisji Rewizyjnej Aguila Blanca

2.3. Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest posiadanie konta mailowego.

2.4. Uczestnik Konkursu zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem Konkursu. Spełnienie warunku uczestnictwa w Konkursie, wskazanego w ust. 2.1; 2.2 oraz 2.3. oznacza akceptację wszystkich punktów Regulaminu Konkursu.

2.5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zgłoszenia, które nie dotarły do niego z przyczyn od niego niezależnych, m.in. wskutek awarii łączy internetowych czy systemu Uczestnika.

2.6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie nieprawdziwych danych lub danych osoby trzeciej przez Uczestników. Podanie nieprawdziwych danych skutkuje odebraniem prawa do nagrody.

2.7. Udział w Konkursie jest bezpłatny.


3. KONKURS

3.1 Konkurs podzielony jest na dwa etapy

3.2. W pierwszym etapie odpowiedzi będą oceniane w pierwszej kolejności ze względu ich poprawność, a następnie na względu na czas udzielenia

3.3 W drugim etapie odpowiedzi będą oceniane ze względu na ich poprawność.


4. ZASADY KONKURSU

4.1 W pierwszym etapie uczestnik konkursu udziela odpowiedzi na pytania dotyczące historii Realu Madryt, które będą ukazywały się przez 10 (dziesięć) kolejnych tygodni w każdy piątek o godz. 19.00
na fanpagu Facebookowym Aguila Blanca począwszy od dnia 08.01.2016r.

4.2. Uczestnik udziela odpowiedzi drogą mailową na adres daniel.manczak@aguilablanca.pl.

4.4. Wraz z udzieloną odpowiedzią uczestnik wpisuje swoje imię i nazwisko oraz numer członkowski

4.5. Czas na udzielenie odpowiedzi będzie możliwy do opublikowania następnego pytania.

4.6. Punktacja będzie naliczana tylko za prawidłowo udzieloną odpowiedź oraz szybkość jej udzielenia w następujący sposób:
1 osoba – 10 pkt
2 osoba – 9 pkt
3 osoba – 8 pkt
4 osoba – 7 pkt
….
….
9 osoba – 2 pkt
10 osoba oraz kolejne prawidłowe – 1 pkt

4.7. Po drugim i kolejnym pytaniu opublikowany będzie ranking uczestników (zwany dalej rankingiem) z punktacją na stronie internetowej http://www.aguilablanca.pl oraz na fanpagu Facebook, który aktualizowany będzie w terminie 3 (trzech) dni po opublikowaniu każdego kolejnego pytania

4.8. Po ostatnim pytaniu pierwszego etapu opublikowany będzie podsumowujący ranking uczestników z którego do kolejnej fazy przejdzie pierwszych 10 (dziesięć) osób. W przypadku rezygnacji uczestnika do dalszego etapu dopuszczona będzie kolejna osoba z rankingu.

4.9 W przypadku równej liczby punktów decydujących o udziale w kolejnym etapie konkursu do następnej fazy przechodzi osoba, która odpowiedziała prawidłowo na większą ilość pytań.

4.10 Drugi etap konkursu odbywał się będzie podczas XX Oficjalnego Zlotu Kibiców Realu Madryt

4.11 W drugim etapie punkty naliczane podczas pierwszej fazy konkursu nie będą miały wpływu na końcowe rozstrzygniecie

4.12 Uczestnicy drugiego etapu będą odpowiadali w formie pisemnej na pytania przygotowane przez organizatora.

4.13 Podczas drugiego etapu zabronione jest korzystanie z wszelkiego rodzaju urządzeń elektronicznych (telefony komórkowe, tablety itp.)

4.14 O miejscu w konkursie będzie decydowała ilość poprawnych odpowiedzi.

4.15 Odpowiedzi częściowe lub niepełne nie będą rozpatrywane.


5. ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU I NAGRODY

5.1. Jury przyzna nagrody za:
a) I miejsce w konkursie
b) II miejsce w konkursie
c) III miejsce w konkursie
c) trzy wyróżnienia

5.2. Główną nagrodą w konkursie ufundowanym przez Organizatora i Sponsorów są: wyjazd do Madrytu na mecz Realu Madryt organizowany przez Aguila Blanca (przelot, noclegi oraz bilet na mecz), oraz nagrody niespodzianki.

5.3. Nagrody w Konkursie nie można zamienić na inną nagrodę, ani na ekwiwalent pieniężny.

5.4 Organizator nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady nagrody ani nie udziela gwarancji jej jakości. Wszelkie reklamacje dotyczące nagrody należy zgłaszać do jej producenta lub sprzedawcy.

5.5. Zwycięzcy Konkursu nie mogą przenieść prawa do otrzymania nagrody na osoby trzecie.


6. OGŁOSZENIE WYNIKÓW I WYDANIE NAGRÓD.

6.1. Rozstrzygnięcie Konkursu zostanie opublikowane na stronie internetowej http://www.aguilablanca.pl oraz fanpagu. dnia 03.04.2016 r.

6.2 Nagroda za zwycięstwo w konkursie w postaci wyjazdu na mecz Realu Madryt organizowany przez Stowarzyszenie Aguila Blanca będzie zrealizowana w rundzie jesiennej sezonu 2016/17 w terminie podanym przez Organizatora

6.2. Nagrody rzeczowe wręczone zostaną indywidualnie do każdego ze zwycięzców podczas ogłoszenia wyników na XX Oficjalnym Zlocie Kibiców Realu Madryt

6.3. Podanie nieprawdziwych lub niekompletnych danych (imienia, nazwiska) będzie przyczyną odmowy wydania Uczestnikowi nagrody w przypadku wygranej.

6.6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niemożność ani utrudnienia odbioru nagrody z przyczyn leżących po stronie Uczestnika nagrodzonego w Konkursie.

6.7. Wysyłając zgłoszenie do Konkursu uczestnicy wyrażają zgodę na przeprowadzenie Konkursu zgodnie z niniejszym Regulaminem. Ponadto uczestnicy Konkursu wyrażają zgodę na opublikowanie swojego imienia, nazwiska i miejscowości zamieszkania, informacji o otrzymanej nagrodzie na stronach internetowych Organizatora i w publikacjach wydawniczych Organizatora oraz w innych środkach masowego przekazu, na potrzeby związane z podaniem wyników Konkursu.

6.8. Wysyłając zgłoszenie na Konkurs uczestnicy wyrażają zgodę na przetwarzanie swoich danych do celów Konkursu oraz dla usprawiedliwionych celów administratora danych, mając jednocześnie prawo wglądu do nich i do ich poprawiania.


7. TRYB SKŁADANIA I ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

7.1. W przypadku zastrzeżeń Uczestników co do zgodności przebiegu Konkursu z niniejszym Regulaminem, uczestnicy mogą zgłosić reklamację drogą mailową na adres daniel.manczak@aguilablanca.pl w ciągu 7 dni od dnia publikacji rankingu. Po upływie powyższego terminu, reklamacje nie będą rozpatrywane.

7.2. Prawidłowo zgłoszone reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w ciągu jednego dnia od ich zgłoszenia. Organizator rozpatrzy zgłoszone reklamacje i poinformuje zwrotnie drogą mailową zgłaszającego o zajętym stanowisku.


8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

8.1. Regulamin znajduje się do wglądu na stronie internetowej Konkursu http://www.aguilablanca.pl
8.2. Wszelkie pytania i uwagi można kierować na oficjalny adres e-mail konkursu: daniel.manczak@aguilablanca.pl.
8.3. Złamanie ustaleń regulaminu Konkursu przez Uczestnika będzie oznaczało jego wykluczenie z uczestnictwa w Konkursie
8.4. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
8.5. Nadesłane na Konkurs dane osobowe uczestników mogą być przetwarzane przez Organizatora wyłącznie w celu wykonania ich obowiązków związanych z Konkursem oraz w celach informacyjno-marketingowych Organizatora. Dane będą chronione zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133/97, poz. 883). Uczestnikom Konkursu przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania

Archiwum